پایگاه اطلاع رسانی شرکت عمران هفت باغ علوی

فرصت های سرمایه گذاری

محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی

شهرک ویلایی آتلانتیس

شهربازی بزرگ و مدرن هفت باغ علوی

اقامتگاه بوم گردی مزرعه

خیابان غذا هفت باغ علوی

مجتمع بین راهی آسمان هفتم

مجتمع تفریحی اقامتی نظام مهندسی

مٌتل هفت باغ علوی

سالمند هتلینگ

حمایت از سرمایه گذاری در هفت باغ علوی

شرکت عمران علوی ماهان کرمان به عنوان مجری محور گردشگری ملی هفت باغ علوی از سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در این محور حمایت می کند.
با پیگیری های مستمر این شرکت، زیرساخت های لازم مانند: زمین دارای سند رسمی و کاربری مشخص، آب، برق، گاز و راه دسترسی برای سرمایه گذاری درهفت باغ علوی مهیاست و در راستای حمایت ازسرمایه گذاران ، بخشی از سود تسهیلات طرحهایی که نخستین بار در هفت باغ علوی اجرا شوند، پرداخت خواهد شد.

اجرای طرحهای مرتبط با صنعت گردشگری و ساخت تالارهای پذیرایی، رستوران، کافی شاپ، مکانهای ورزشی،سرگرمی، هتل، متل، مهمانسرا، رصدخانه و مراکز تفریحی نیازهفت باغ علوی است.

محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی

یکی از معضلات بزرگ فعالان اقتصادی و بخش خصوصی کرمان، نبود محل نمایشگاهی در کنار سالن همایش تخصصی است.
شرکت عمران علوی ماهان کرمان مشتاق است از طریق مشارکت با سرمایه‌گذاران محترم نسبت به احداث این پروژه در محور گردشگری ملی هفت باغ علوی اقدام نماید.

شهرک ویلایی آتلانتیس

در محور گردشگری ملی هفت باغ علوی دهکده‌ها و شهرک‌های مسکونی مختلفی احداث گردیده،که افراد زیادی از اقشار متفاوت جامعه را در خود جای داده است، آتلانتیس شهرکی متمایز با تنها 19 باغ ویلا که هرکدام از هر حیث ممتاز و نمونه‌اند. طراحی سایت پلان این پروژه‌ انجام شده و معماری ویلاها شامل استخر، اتاق‌ خواب‌های مستر، تراس‌های عمومی و مجزا، روف‌گاردن، جکوزی و … در دست طراحی است. در این پروژه زمین بازی کودکان، مسیر دوچرخه‌سواری، زمین تنیس، پدل، اسکواش، فضای سبز و … نیز در نظر گرفته شده و حضور در این شهرک صرفا ویژه ساکنین می‌باشد.

شهربازی بزرگ و مدرن هفت باغ علوی

کلان‌شهر کرمان علاوه بر جمعیت زیادی که دارد مقصد مسافرت بسیاری از هم‌وطنان در طول سال است، یعنی دو ویژگی مهم که موفقیت پروژه‌ای مثل شهربازی را تضمین می‌کند. از طرفی وجود تنها یک شهربازی در کرمان که با متد روز دنیا به روزرسانی نگردیده است جوابگوی خواسته‌های نسل جدید جامعه نیست. حضور قشر عظیمی از مردم کرمان و مسافران مخصوصاً در شب‌های تابستان خلأ وجود یک مجموعه بازی مدرن سرپوشیده و روباز در این شهر را نمایان می‌کند، این مجموعه باید به‌گونه‌ای تکمیل و تجهیز شود که به یکی از مدرن‌ترین شهربازی‌های کشور تبدیل و نیاز نسل آینده را نیز در خود جای دهد.

اقامتگاه بوم گردی مزرعه

زندگی شهری باعث خمودگی و آزردگی روح بشر می‌شود، انسان همواره به دنبال جایی برای آرامش و نشاط می‌گردد، جایی دور از دغدغه‌های شهری، ترافیک، آلودگی و سروصدا، لحظه‌ای به دور از استرس‌های روانی روزمره، جایی برای آرامش و بازیابی توان روحی. چرا که خرید آرامش بسیار سخت و مهم است.
اقامتگاه‌های بوم‌گردی عمدتا مکان‎هایی با خصویات ذکر شده می‌باشد، شرکت عمران علوی ماهان کرمان مکان‌های بسیار مناسبی را جهت نیل به اهداف یاد شده دارا میباشد، در همین راستا آماده واگذاری مکان‌های یاد شده به سرمایه‌گذاران محترم می‌باشد.

خیابان غذا هفت باغ علوی

کیلومترهای ابتدایی محور گردشگری ملی هفت باغ علوی را می‌توان یکی از پربازدیدترین مناطق گردشگری کرمان دانست. استقبال از این قسمت محور، به‌ویژه در شب‌های تابستان به‌قدری بالاست که در اکثر شب‌ها به‌سختی می‌توان جایی برای نشستن یا پارک کردن خودرو یافت. هم‌اکنون تعدادی دکه با کاربری‌های متفاوت در این قسمت به‌صورت پراکنده در حال فعالیت است.
شرکت عمران علوی ماهان کرمان در نظر دارد این پتانسیل را زنده کرده و این قسمت را تبدیل به خیابان غذا (Food Street) نماید. مطالعات اقتصادی ابتدایی این پروژه در حال انجام است و شرکت سعی دارد با جذب مشارکت از طریق عقد قرارداد BOT این پتانسیل ویژه را در اختیار سرمایه‌گذاران محترم قرار دهد.

مجتمع بین راهی آسمان هفتم

کیلومتر پایانی محور گردشگری ملی هفت باغ علوی یکی از نقاط ترانزیتی مهم کشور است. جایی که جنوب شرق کشور، شرق، شمال شرقی و نواحی مرکزی و غربی کشور را به هم متصل می‌کند. میدان انتهایی هفت‌باغ علوی از یک سو به کرمان از سوی دیگر به بم و زاهدان و از سوی دیگر به سیرجان رفسنجان و مرکز کشور متصل است. در چنین نقطه ترانزیتی ممتازی چه کاری سودمند‌تر از احداث یک مجمتع تفریحی گردشگری بین راهی !
مجتمعی مدرن و مجهز (مانند مجتمع مهروماه قم) كه مقصد توقف بین راهی مسافران جنوب شرق كشور خواهد شد. این مجتمع شامل سرویس بهداشتی، فود کورت، پمپ بنزین و تعویض روغن، فضای سبز، استراحت‌گاه موقت، مسجد و نمازخانه، فروشگاه، زمین بازی کودکان و … خواهد بود. شرکت عمران علوی ماهان کرمان مشتاق است تا از هر طریق در احداث و راه اندازی این پروژه با سرمایه‌گذار مشارکت نمايد.

مجتمع تفریحی اقامتی نظام مهندسی

در یکی از بهترین نقاط محور گردشگری ملی هفت باغ علوی و در نزدیکی ساختمان آسیاب بادی، پروژه‌ای با سرمایه‌گذاری «سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان کرمان» در حال ساخت است.
این پروژه شامل سوئیت‌های اقامتی، کاربری‌های تفریحی، سالن‌های اجتماعات و گردهمایی بوده و 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
طی مذاکراتی که شرکت عمران علوی ماهان کرمان با سرمایه‌گذار پروژه داشته، سرمایه‌گذار حاضر است این پروژه را با تمام عرصه و اعیانش واگذار نماید.

مٌتل هفت باغ علوی

یکی از مکان‌های اقامتی که از قضا محور گردشگری ملی هفت باغ علوی بستر مناسبی برای آن می‌تواند باشد، متل است. متل‌ها با هدف اقامت مسافران بین‌راهی بنا می‌شوند. در طراحی متل سهولت دسترسی به اتومبیل شخصی و نزدیکی به ورودی بزرگراه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.
شرکت عمران علوی ماهان کرمان قصد دارد در محور گردشگری ملی هفت ‌باغ علوی متلی احداث کند که هر سوئیت مشتمل بر پارکینگ مجزا، فضای سبز، باربیکیو و … است.
وجود مسیر دوچرخه‌سواری در این مجموعه و اتصال آن به خط ایمن دوچرخه‌سواری محور هفت باغ علوی یکی از ویژگی‌های خاص این مجموعه است.

سالمند هتلینگ

این مرکز با طراحی منحصربه‌‌فرد و داشتن فضای باز و طبیعت چشم‌نواز به صورت شبانه‌روزی خدمات لازم را به سالمندان محترم ارائه می‌دهد. امکانات متفاوت این مرکز عبارتند از: درمانگاه اختصاصی، تجهیز اتاق‌ها و سرویس‌های بهداشتی به دستگیره کمکی و زنگ خطر، استخر، سونا و جکوزی، آب‌درمانی، کتابخانه، خدمات آموزشی و سرگرمی، سالن اجتماعات، اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی، خدمات آرایشی و پیرایشی و…
همچنین بخش‌های مختلفی از جمله: حضور پزشک دائم، دندان‌پزشکی، چشم‌پزشکی، فیزیوتراپی و توانبخشی تعبیه شده است. قطعا “خانه سالمندان” با ویژگی‌های فوق، مکان جذابی برای افراد مسن خواهد بود و هدف اصلی آن، که ایجاد روحیه،نشاط و امید به زندگی است را محقق می‌نماید.